duminică, 15 aprilie 2012


Hristos a Înviat!!!


-Mami, da ce faci? Da de ce vopsești ouă? Da de ce in roșu? Da de ce acum? Da de ce coacem pască? Da de ce... 




STOP!!!
Să-mi adun găndurile...

-Puiul mamii, vopsesc ouă. Și le vopsesc fiindcă vine 
Paștele...
-Da ce e Paștele? Da când vine? Da pentru ce? Da...
Inspir și expir adânc...calm și o iau de la capăt.  :))
- Puiul mamii, ce zici dacă am sa te rog să mă ajuți?! Am nevoie de o mână fermă de BĂRBAT! Uite, ia oul 
ăsta fiert și pune-l in ciaunul cu coji de ceapă. 

  Se apropie Paștele. E o zi deosebită! Vom sărbători Înviera Domnului Iisus Hristos...
- Ce vom sărbători?
- Înviera Domnului.
- Ce e aceasta înviere?


Bunã întrebare...


- Uite omul, pisica, câinele cum crezi sunt vii sau nu?
- DA...
- Dar de ce?
- Fiindca ele beau, mănâncă, vorbesc, se mișcă.
- Bine! Dar numește ceva ce nu este viu.
- Masa, scaunul, piatra.
- Corect. Poate masa, scaunul, piatra să vorbiască, danseze, cânte?
- Da!
- Unde ai văzut tu asa ceva?!
- În desene animate!
- Bine. Dar în realitate ai văzut asa ceva?
- Nu!
- Dacă masa, scaunul, piatra ar vorbi sau ar dansa, atunci am spune ca ele au înviat.
Din obiecte nevii au devenit vii. Clar?
- Clar!
- Bine! Cum crezi oul este viu sau nu?
- Nu!
- Dar din ou ce iese?
- Puișorul!
- Dar puișorul este ceva viu?
- Da!
- Păi, dragul mamei, de Paște noi vopsim ouă si nu altceva fiindcă ele sunt simbolul, semnul învierii, din oul neviu iese puiul viu. Le vopsim în roșu, fiindcã este culoarea bucuriei. Iar Înviera Domnului este o bucurie mare.


Pânâ aici m-am descurcat parcâ binișor... 
Și când mã gândeam sã schimb subiectul...


- Mami, da de ce noi sãrbãtorim Învierea lui IIsus, dar zicem Hristos a Inviat?!


Am impresia cã mã testeazã!!!
- Ce sã-i zic? Dar cel mai important e cum sã-i zic ca sã întelegã ceva...
Solutia a venit de la sine.
- Aaaa! Acesta e numele lui deplin, IIsus Hristos.
- Da, puiule! Cam asa ceva...


Slava Domnului! Si cu aceasta  am scos-o în capãt...


- Da pasca?
- Ce e cu ea?
- De ce pasca si nu altceva?
- De ziua mea de nastere bunicuta coace o tortã. Este torta mea preferatã. Si o coace doar de ziua mea, o singurã datã in an. Cam asa ceva este si cu pasca. Este o pâine specialã care se coace doar de Paste.
- Clar! Mami, nu te superi dacã mã duc sã o ajut si pe bunicuta un pic?!
-NUUUUUU!!!!! Du-te, dragul mamei! Si bunica are nevoie de o mânã fermã de barbat!!!






                 Hristos a Înviat! Si sã vã aibã Domnul în paza Sa!


                                Cu mult drag, mamã a doi feciori.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu