vineri, 14 septembrie 2012

De ce Ileana?

Copilul nostru, ăla care e școlar deja, mă întrebă:
- De ce pe cele mai frumoase, harnice și bune fete le cheamă Lenuța?

Auzind acestea, inima mea de mamă a început să bată nu știu cum un pic alt fel...
Mi-a apărut și un zâmbet, pe care l-am simțit doar eu... Crește BĂIATUL MAMEI!!!

- De ce crezi așa? (Încercam și eu să aflu detalii...)
- Pâi în toate poveștile eroinile au numele Ileana Cosinzeana... 

Da! A crescut băiatul mamei, dar nu prea...  :)
Deocamdată eu rămân a fi femeia nr.1 în viața feciorului meu.

P. S.: Da?! De ce mai în toate poveștile cele mai cele sunt Ileana Cosinzeana? Și la ruși e Ileana, Елена Прекрасная.

                           Cu mult drag,
                       mamă a doi feciori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu