vineri, 1 februarie 2013

Încercarea - vină nu are

Totul in lumea aceasta se supune unor legi ale naturii, legi fundamentale.
Si indiferent adeptul cărei teorii a educației ești, indiferent de ce politica educationala duci, legea fundamentala este: cine e stăpânul.
Dacă stăpânul e parintele, atunci cel ce va fi educat va fi copilul.
Iar dacă stăpânul e copilul, atunci cel ce va fi educat, scuzati, reeducat va fi parintele.
Aceasta este teoria pe care o susțin eu. :))

Din toate puterile încerc sa îmi menține poziția de boss.
Iar copii, din toate puterile încearcă sa vadă dacă intradevar merit funcția pe care o am si dacă nu cumva a venit timpul sa se schimbe conducerea.

Si iată asa, in "luptă" continua trec zilele noastre.
Cum se întâmpla deobicei, copilul ala mic a vrut ceva.
Părintele, adica eu, am zis NU.
El a zis DA.
Sigur eu iar am zis NU (doar trebuie sa-mi mențin poziția)....
La care el s-a întins pe podea si așteaptă.
Nici tu lacrimi, nici tu țipete. Stă întins si așteaptă.
Aștept si eu!

Micul a tăiat tacerea:
- Ei chiar nu vezi tu, mami, că stau pe podea si podeaua e rece?!

P.S: Iată că și mezinul s-a apucat de educația mea....   :)

Cu mult drag,
Mama a doi feciori!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu