miercuri, 11 iulie 2012

Complementul


Recent am fost la o petrcere.
Sigur m-am gatit, m-am chitit cum stiu mai bine.
Aveam o rochie ALBA cu dantele NEGRE crosetate. O rochie de o frumusete rara!!!
Si uite asa mandra si plina de sine apar in fata barbatilor mei.
-Waw mami, super! Esti asa de frumoasa!
In acest moment eram in al 9-le cer de fericire si ziceam in sinea mea: Iti multumesc, Doamne, ca mi-ai dat asa baiat care desi are 7 ani stie sa faca un complement ca lumea unei femei...
Si fiind intr-o stare de eforie totala aud:
- Stii, mami, cred ca de azi inainte am putea sa te numim DOAMNA ZEBRA...


P.S.: Spiritul de observatie si simtul bun al umorului tot sunt niste calitati de apreciat. E important de retinut sa nu-mi fac parul cret...

                                   Cu mult drag,
                               mamã a doi feciori.


                 

Un comentariu: